s h a v a

Tuesday, July 26, 2005
try to find me

ternyata diam itu ga selamanya emas kali ya *klo emang emas mah bisa dijual kale :D* hehe lepas dari itu semua sebenernya "mendiamnya" si gw bukan berarti gw ga peduli, bukan gw ga sayang dan bukan gw bentjih! but gw sangat sangat peduli, cuman daripada terjadi hal yang aneh2 *apa coba* lebih baik ngehindarin aja semuanya *ngaco* :p pasti pada heran kan apa sih postingan gw kali ini, ga jelas! emang!! hehe .... emang pada dasarnya gw ga jelas aja, jadinya postingan na ikutan ga jelas. hanya diri gw sendiri sih yang tau maksudna heuhuehee ;)

eniwei gw mo posting satu lirik lagu yang bagus banget. jaman2 gw di Jogja dulu gw seneng banget muter nih lagu di kost-an, malah sempet jadi trademark di kostan ;)

Try To Find Me
by. Gorky Park

When the rain is pouring down
And no one is around
All the doors are closed
You're a stranger in this town
Wandering around and you feel lost

Please try to find me and I'll try to find you
You know I need you just like you need me
Please don't give up cause we're almost together
We've almost made it, hold on and you'll see

When nobody wants to hear
What you want to say
And you feel down when your hope has disappeared
Like a morning train
You can't slow down

I'm just like you,
Oh you know it's true
Don't give up my friend
This is not the end

ps. yea ... "Please try to find me and I'll try to find you, you know I need you just like you need me" gw tau gw "belum jadi ur the one", tapi gw bakal selalu ada buat eLu jika eLu "masih butuh" gw. karna gw punya impian ....

About Me

"I'm a Indigo Girl"


Archive

  • December 2003
  • January 2004
  • February 2004
  • March 2004
  • April 2004
  • May 2004
  • June 2004
  • July 2004
  • August 2004
  • September 2004
  • October 2004
  • November 2004
  • December 2004
  • January 2005
  • March 2005
  • April 2005
  • May 2005
  • June 2005
  • July 2005
  • August 2005
  • September 2005
  • November 2005
  • February 2006
  • May 2008

  • Shout

    by wdcreezz.com

    Name

    Email/URL

    Message


    Banner


    Winamp - Real Player
    Media Player

    Komunitas Angkringan Jogjakarta

    Powered By



    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com