s h a v a

Saturday, March 13, 2004

Anna and The King

nah akhirnya gw bisa posting lagi setelah barusan disini down, buat brosing en ga bisa en konek ke dalnet juga ga bisa sementara ceting di efnet yang lancar-lancar aja *binun* ach sebodo lah yang penting gw bisa posting en satu lagi gw akhirnya sukses nonton picidihnya Anna and The King!!! dan cukup buat menguras aermata gw, meskipun gw harus sembunyi-sembunyi buat ngapus aermata ini [malu bo' ama user] :p~. gw ga tau deh knapa gw yang bisa semelow itu, gw ngebayangin viRuSt keparad yang sangat gw sayangin en gw kangenin saat ini!! gw cuman bisa ngambil kesimpulan kalo Cinta itu emang ga selamanya harus memiliki. gw ga bisa ngambil kesimpulan laen karna cuman itu doang yang bisa ngena di hati gw. rasanya gw disindir banged deh ama tuh pilm, apalagi pas Joy Enriquez nya bawain "how can I not love you"nya duh asli dalem banged!! coba aja liyat liriknya...

Cannot Touch, Cannot Hold
Cannot Be Together
Cannot Love, Cannot Kiss
Cannot Have Each Other
Must Be Strong
And We Must Let Go
Cannot Say What Our Hearts Must Know

How Can I Not Love You
What Do I Tell My Heart
When Do I Not Want You Here In My Arms
How Does One Waltz Away From All Of The Memories
How Do I Not Miss You When You Are Gone

Cannot Dream
Cannot Share Sweet And Tender Moments
Cannot Feel How We Feel
Must Pretend Its over
Must Be Brave
And We Must Go On
Must Not Say What We've Known All Along

How Can I Not Love You
What Do I Tell My Heart
When Do I Not Want You Here In My Arms
How Does One Waltz Away From All Of The Memories
How Do I Not Miss You When You Are Gone
How Can I Not Love You

Must Be Brave
And We Must Be Strong
Cannot Say What We've Known All Along

How Can I Not Love You
What Do I Tell My Heart
When Do I Not Want You Here In My Arms
How Does One Waltz Away From All Of The Memories
How Do I Not Miss You When You Are Gone
How Can I Not Love You When Are Gone


About Me

"I'm a Indigo Girl"


Archive

  • December 2003
  • January 2004
  • February 2004
  • March 2004
  • April 2004
  • May 2004
  • June 2004
  • July 2004
  • August 2004
  • September 2004
  • October 2004
  • November 2004
  • December 2004
  • January 2005
  • March 2005
  • April 2005
  • May 2005
  • June 2005
  • July 2005
  • August 2005
  • September 2005
  • November 2005
  • February 2006
  • May 2008

  • Shout

    by wdcreezz.com

    Name

    Email/URL

    Message


    Banner


    Winamp - Real Player
    Media Player

    Komunitas Angkringan Jogjakarta

    Powered By



    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com