s h a v a

Tuesday, January 13, 2004

DoRrrRrrrrr*

padahal sayah tadi dah pamidz loh mo bobo', eh eh ga tau nya pas mo balik nih ... ama temen sayah dak boleh bo'!!! dibilang katanya nanggung kLo mo bobo' mendingan langsung jaga aja *gubrags* .. ichh sadis yaks!!tapi sayah juga males mo bobo' *nah loh* iehiehiehie :p~
hari ini sayah seneng bangeds!! sayah dengerin my fav songs!!! apalagi pas denger heartbeat duwh ceneng abez dey pokok na lagu-lagu sayah banyak yang diputerin.
ehm ... ceger euy rasanya abez mandiw~ (apa cuci muka yaks :p~). rasanya dah siyabz sayah mo ceting lagi *lah* hieihieie da' ach sayah mo denger winamp aja abis na keyen-keyen lagu yang saya punya!!! hueheh capa dulu duns shava tea :p~~~ (emang kesukaan sayah gimana ga sayah suka, udah sayah masukin playlistna lagi hihiihii :p~). hwaaa saya dengerin kelis - milkshake - echhh temen sayah seneng na minta ampun dak sia-sia lah perjuangan sayah hUhUiiIRr !!!!! duwh duwh sayah kok pengen bergoyang-goyang yaks di pagi yang cerah ini hhUHuhUhu erm enak na sambil dengerin lagunya whitney houston negh!!!

Uh... yeh... woo... hey yeh... huh... hoo yeh... uh huh... yeah...
I want to dance...

Clocks strikes upon the hour,
And the sun begins to fade.
Still enough time to figure out,
How to chase my blues away.
I've done alright up 'til now,
It's the light of day that shows me how,
And when the night falls, loneliness calls.

Oh! I wanna dance with somebody.
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah! I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me

I've been in love and lost my senses,
Spinning through the town.
Sooner or later the fever ends,
And I wind up feeling down.
I need a man who'll take a chance,
On a love that burns hot enough to last.
So when the night falls,
My lonely heart calls.


ehehhehe ... segitu aja yaks lirikna ga boleh banyak-banyak :p~
eleuhhh indah nya dunia nich saya ngedance sambil menikmati secangkir indocafe en biscuids .... yummy*

- miss yah duniakuwh *tjups* -

About Me

"I'm a Indigo Girl"


Archive

  • December 2003
  • January 2004
  • February 2004
  • March 2004
  • April 2004
  • May 2004
  • June 2004
  • July 2004
  • August 2004
  • September 2004
  • October 2004
  • November 2004
  • December 2004
  • January 2005
  • March 2005
  • April 2005
  • May 2005
  • June 2005
  • July 2005
  • August 2005
  • September 2005
  • November 2005
  • February 2006
  • May 2008

  • Shout

    by wdcreezz.com

    Name

    Email/URL

    Message


    Banner


    Winamp - Real Player
    Media Player

    Komunitas Angkringan Jogjakarta

    Powered By



    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com